keskiviikko 18. joulukuuta 2013

3/3... Nyt laskeudumme jouluun

Juhlapöydät näyttävät toistavan itseään, mutta uskokaa tai älkää tämä on nyt Tosikon juhlapöytä! 
Viimeinkin koitti odotettu päivä ja Lotta sai puhaltaa kakustaan kynttilät ja toivottaa naapurit tervetulleiksi juhliin! Voi sitä onnea!!!







Minä rakastan RIIMUKYLÄÄ ja kaikkia sen asukkaita!!
En tiedä toista samanlaista naapurustoa! Voi toki olla ihanampiakin ja jokaiselle se oma paikka on varmasti paras. Mutta tämä on minun paikkani ja minun naapurustoni ja olen ylpeä siitä!
Ja parasta on, että tämä on muodostunut ihan itsestään...
jokainen saa olla siinä mukana omalla tavallaan...
ja me välitetään toisistamme!


Kun tytöt lakkaavat juhlimasta synttäreitään tällätavalla, alan minä juhlimaan omiani... tai sitten on keksittävä juhlanaihetta ihan mistä vaan. Mutta näitä rattoisia kokoontumisajoja on mahdotonta lopetta... Yksi tapahan on tietysti pyöräyttää pari uutta tenavaa juhlia järjestämään ;-)

Naapurisynttäreiden jälkeen Lotta juhli yökyläsynttäreitä koulukavereidensa kanssa...

...voi kikatusta ja naurua ja pehmoisia petejä!!
Enkelin siipien havinaa päivääsi
Tangelstiina

2 kommenttia:

  1. Riimukylän parhautta aivan varmasti!!
    Ihanat ja ikimuistoiset juhlat aivan varmasti.
    Mieleen ei voi olla painumatta pienelle tuo kaverisynttärin yökyläily :)
    Kikatus on ihan parasta.
    Onnea vielä Lotalle!

    VastaaPoista

Kiitos sanoistasi, niitä on aina yhtä mukava lukea.