maanantai 24. maaliskuuta 2014

Viikonloppukuulumisia!

Ompas ollut taas huiskee viikonloppu!
Se alkoi auvoisesti hevosen selässä.
Nyt kun olen taas noussut hevosen selkään, on sinne kokoajan kova kuume!
Se on mun laji, turha sitä on pyristellä vastaan.

Sitten olikin Rakkaan kanssa ihanaiset treffit.
Minulla on minun maailmani paras mies.
Minä rakasta sitä!
Ja me veikkosten puhuttiin oikein perheenlisäyksestä vakavissamme...
tai ainakin minä puhuin...
koiranpennusta! 

Sitten viikonloppu jatkuin synttäreillä
SÄBÄMATSIN merkeissä.
Ilmassa oli suurta urheilujuhlan tuntua!!
Voi veljet että oli porukassa taas mukavaa!!!

Ja sitä herkuttelun määrää...
tunsin suorastaan mehiläisenpiston sydämmessänin kun kahmin kakkua nassuun!

Ja sunnuntaina tättähäärät!
Huiskeeta!!!

Kuvia Riimukylän tunnelmallisesta urheilujuhlasta!!!
Ja pakko leuhottaa... Mää tein maalin, Wuhuuuuuuuuuu:













Reipasta viikkoa!
Tangelstiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sanoistasi, niitä on aina yhtä mukava lukea.